Služba za ekonomsko-finansijske i pravne poslove
Pomoćnik gradonačelnika:Adnan Špago, dipl.ecc ;
Kontekt telefon: 036/712-256
Mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Ova Služba vrši sljedeće poslove
- Provodi utvrđenu politiku po pitanjima iz nadležnosti Službe
- Obezbjeđuje izvršavanje zakona, propisa i općih akata u okviru prava i dužnosti Grada iz oblasti finansija,
- Rješava u upravnim stvarima u prvostepenom upravnom postupku u pitanjima iz nadležnosti službe,
- Vrši statističku obradu podataka o poslovima iz nadležnosti Službe,
- Priprema propise i druge akte iz svoje nadležnosti koje donose Gradsko vijeće i Gradonačelnik,
- Vodi gradski trezor i obavlja sve poslove u vezi sa trezorskim sistemom poslovanja,
- Vodi registar budžetskih korisnika,
- Upravljanje novčanim sredstvima,
- Upravljanje računima koji su u sistemu Jedinstvenog računa trezora (JRT),
- Blagajničko poslovanje,
- Upravljanje plaćanjima i centralizirani obračun plaća za korisnike budžeta,
- Planiranje novčanih tokova,
- Vođenje Glavne knjige trezora,
- Sistematično i ažurno evidentiranje i knjiženje knjigovodstvenih isprava i poslovnih događaja u pomoćnim knjigama i Glavnoj knjizi trezora,
- Vođenje knjigovodstvenih evidencija iz oblasti računovodstva, platnog prometa, blagajničkog poslovanja,
- Usaglašavanje pomoćnih evidencija sa Glavnom knjigom trezora,
- Blagovremeno vrši zaključna knjiženja u vezi pripreme, izrade i popunjavanja obrazaca periodičnih izvještaja, te slanja istih nadležnom Ministarstvu,
- Organizuje godišnji popis imovine,
- Obavlja predbilansne radnje i po godišnjem obračunu izrađuje završni račun Grada na propisanim obrascima,
- Hronološki arhivira i čuva računovodstvenu dokumentaciju u skladu sa zakonskim propisima i podzakonskim aktima,
- Vrši sve poslove u vezi Zakona o slobodi pristupa informacijama u FBiH
- Obavlja sve poslove koji se odnose na pripremu i donošenje budžeta (priprema i izrada budžetskog kalendara, izrada dokumenta okvirnog budžeta (DOB-a), priprema i izrada nacrta i prijedloga budžeta, izradu odluke o načinu izvršavanju budžeta,
- Obavlja poslove na pripremi i izradi izmjena i dopuna budžeta (rebalans budžeta), kao i poslove na izradi odluke o privremenom finansiranju Grada.
- Obavlja poslove iz oblasti indirektnog oporezivanja: obračun PDV-a, podnošenje PDV prijave, kao i sve druge aktivnosti vezano za PDV,
- Vrši sve poslove u vezi planiranja izvršenja budžeta, praćenja realizacije izvršenja budžeta po vrstama prihoda i rashoda i izvještavanja o izvršenju budžeta Grada,
- Obavlja poslove u vezi zaduživanja i upravljnja dugom Grada,
- Vrši sve poslove vezano za operativno planiranje budžetskih sredstava,
- Vrši sve poslove u vezi rezervisanja budžetskih sredstava,
- Analizira zahtjeve u vezi preraspodjele budžetskih sredstava,
- Priprema i izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih materijala iz oblasti finansija i budžeta,
- Izrađuje tabelarne izvještaje i informacije iz nadležnost Službe za Gradsko vijeće i Gradonačelnika, kao i više nivoe vlasti
- Vrši i sve druge poslove koji se zakonom i drugim propisima stave u nadležnost službe
Poslovi i radni zadaci iz nadležnosti Službe vrše se u okviru sljedećih unutrašnjih organizacionih jedinica:
a) Odsjek za računovodstvo i trezor,
b) Odsjek za budžet i pravne poslove
Odsjek za računovodstvo i trezor
Odsjek vrši sljedeće poslove i zadatke:
- Provodi utvrđenu politiku po pitanjima iz nadležnosti odsjeka,
- Obezbjeđuje izvršenje zakona, propisa i općih akata u okviru prava i dužnosti odsjeka
- Priprema propise i druge akte iz svoje nadležnosti koje donose Gradsko vijeće i Gradonačelnik,
- Vrši analizu i statističku obradu podataka iz nadležnosti odsjeka,
- Vodi gradski trezor i obavlja sve poslove u vezi sa trezorskim sistemom poslovanja,
- Vodi registar budžetskih korisnika,
- Upravljanje novčanim sredstvima i računima koji su u sistemu Jedinstvenog računa trezora (JRT),
- Upravljanje plaćanjima i centralizirani obračun plaća za korisnike budžeta,
- Blagajničko poslovanje,
- Planiranje novčanih tokova,
- Vođenje Glavne knjige, te sistematično i ažurno evidentiranje i knjiženje knjigovodstvenih isprava i poslovnih događaja u pomoćnim knjigama i Glavnoj knjizi,
- Vođenje knjigovodstvenih evidencija iz oblasti računovodstva, platnog prometa, blagajničkog poslovanja,
- Usaglašavanje pomoćnih evidencija sa Glavnom knjigom trezora,
- Blagovremeno vrši zaključna knjiženja u vezi pripreme, izrade i popunjavanja obrazaca periodičnih izvještaja, te slanja istih nadležnom Ministarstvu,
- Organizuje godišnji popis imovine,
- Obavlja predbilansne radnje i po godišnjem obračunu izrađuje završni račun Grada na propisanim obrascima,
- Obavlja poslove iz oblasti indirektnog oporezivanja,
- Obavlja poslove u vezi zaduživanja i upravljnja dugom Grada,
- Hronološki arhivira i čuva računovodstvenu dokumentaciju u skladu sa zakonskim propisima i podzakonskim aktima,
- Priprema i dostavlja analize, izvještaje, informacije i druge podatke iz oblasti računovodstva i trezora radi izrade budžeta Grada,
- Vrši sve stručne i administrativne poslove iz nadležnosti računovodstva i trezora, kao i poslove koji se zakonom stave u nadležnost odsjeka.
Odsjek za budžet i pravne poslove
- Provodi utvrđenu politiku po pitanjima iz nadležnosti Odsjeka,
- Obezbjeđuje izvršenje zakona, propisa i općih akata u okviru prava i dužnosti Službe i odsjeka,
- Priprema propise i druge akte iz svoje nadležnosti koje donose Gradsko vijeće i Gradonačelnik,
- Vrši statističku obradu podataka iz nadležnosti odsjeka,
- Obavlja sve poslove koji se odnose na pripremu i donošenje budžeta: priprema i izrada budžetskog kalendara, izrada dokumenta okvirnog budžeta (DOB-a), priprema i izrada nacrta i prijedloga budžeta, izradu odluke o načinu izvršavanju budžeta,
- Obavlja poslove na pripremi i provođenju javnih rasprava po nacrtu budžeta,
- Obavlja poslove na pripremi i izradi izmjena i dopuna budžeta (rebalans budžeta),
- Obavlja poslove na izradi odluke o privremenom finansiranju Grada.
- Vrši sve poslove u vezi planiranja izvršenja budžeta, praćenja realizacije izvršenja budžeta po vrstama prihoda i rashoda i izvještavanja o izvršenju budžeta Grada,
- Vrši sve poslove vezano za operativno planiranje budžetskih sredstava,
- Vrši sve poslove u vezi rezervisanja budžetskih sredstava,
- Analizira zahtjeve u vezi preraspodjele budžetskih sredstava,
- Priprema i izrada analiza, izvještaja, informacija i drugih materijala iz oblasti finansija i budžeta,
- Vrši poslove u vezi prijema i otpreme internih i eksternih knjigovodstvenih isprava, kao i poslove u vezi kontrole i ispravnosti istih, te vodi potrebne evidencije o kretanju zaprimljenih i otpremljenih knjigovovodstvenih isprava i poslove arhiviranja predmeta,
- Izrađuje sve skte u vezi Zakona o slobodi pristupa informacijama u FBiH
- Izrada svih akata iz nadležnosti Službe i kontrola njihove usklađenosti sa zakonskim propisima i podzakonskim aktima,
- Vrši sve stručne i administrativne poslove iz nadležnosti finansija, kao i poslove koji se zakonom stave u nadležnost odsjeka i Službe.