Služba za zajedničke, stručne i inspekcijske poslove

Pomoćnik gradonačelnika za zajedničke , stručne i inspekcijske poslove:
Nedžad Ramić

Adresa: Maršala Tita br.62
Telefon: 036 / 712-206
Telefax: 036 / 729-813
E-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

Ova služba obavlja sljedeće poslove:

  • organizuje i obavlja sve stručne i administrativno-tehničke poslove koji se odnose na primjenu Zakona o vraćanju, dodjeli i prodaji stanova i drugih propisa iz stambene oblasti,
  • utvrđuje potrebe i vrši nabavku opreme, sredstava za čišćenje, goriva, kancelarijskog i elektro-tehničkog materijala, službena vozila i drugi potrošni materijal za sve službe za upravu, te vrši usluge servisiranja računarske opreme i osiguranja imovine i objekata Grada,
  • vrši prepis i umnožavanje materijala za potrebe svih službi za upravu,
  • organizuje i vrši prevoz za službene potrebe državnih službenika i namještenika Grada i održava i čuva službena vozila Grada,
  • vrši personalne poslove (rad i radni odnosi) za državne službenike i namještenike svih općinskih službi za upravu,
  • vrši povrat radne knjižice i dokumentacije,
  • vrši opsluživanje telefonske centrale Grada,
  • vrši fizičko obezbjeđivanje zgrade i prostorija Grada,
  • vrši tekuće i tehničko održavanje objekata, uređaja i opreme u zgradi Grada,
  • vrši održavanje čistoće u radnim i drugim prostorijama Grada,
  • ostvaruje stalnu saradnju sa Gradonačelnikom i službama za upravu, kako bi te službe blagovremeno izvršile zadatke iz svoje nadležnosti predviđene u tom programu,
  • ostvaruje saradnju sa službama za upravu u vezi pitanja izrade propisa i drugih akata koja donosi Gradsko vijeće i samostalno izrađuje propise i druge akte za koje nisu nadležne službe za upravu ( pravilnika o organizaciji i sistematizaciji, i  ),
  • umnožava propise i sve druge materijale koje razmatra i donosi Gradsko vijeće
  • prati i realizuje odluke i zaključke Gradskog vijeća i radnih tijela Vijeća iz nadležnosti službe,
  • priprema izvještaje, informacije i druge materijale za potrebe Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela koji su u nadležnosti Službe,
  • ostvaruje potrebnu saradnju sa odgovarajućim službama HNK, javnim ustanovama i preduzećima, policijskom upravom, i međunarodnim organizacijama u odnosu na rješavanje pitanja iz nadležnosti Službi,
  • vrši i druge poslove koji se odnose na pitanja iz nadležnosti Službe,
  • inspekcijski nadzor nad stanjem u oblastima iz nadležnosti grada i po osnovu prenesenih ovlaštenja na Grad Konjic od viših nivoa vlasti,
  • nalaganje preduzimanja potrebnih mjera za poboljšanje uslova rada u javnim ustanovama, sportskim udruženjima, kulturno-umjetničkim društvima i drugim subjektima koje rade na poslovima za zadovoljavanje potreba građana u svim sferama života i rada,
  • pregled tehničke dokumantacije i provjerava njenu usklađenost sa normama i standardima koje važe u konkretnoj oblasti,
  • davanje neophodnih stručnih mišljenja, nalaza i saglasnosti,
  • rješava u upravnim stvarima iz nadležnosti: tržno-ugostiteljske, veterinarsko-sanitarne,komunalne, urbanističko-građevinske inspekcije,
  • praćenje provođenja upravnih mjera,osiguranje provođenja tih mjera,poduzimanje odgovarajućih preventivnih mjera i aktivnosti u cilju sprečavanja nastupanja štetnih posljedica,
  • donošenje rješenja kojima se naređuje otklanjanje utvrđenih nepravilnosti, te vodi evidenciju o svim izvršenim inspekcijskim pregledima i poduzetim upravnim mjerama,
  • saradnja sa drugim službama za upravu Grada i kantonalnim i federalnim organima uprave, po svim pitanjima iz nadležnosti inspekcijskih poslova,
  • saradnja sa nadležnim službama MUP-a, Centrom za socijalni rad, javnim komunalnim preduzećima, radi realizacije planova i programa rada,
  • vrši poslove planiranja i održavanja tehničke opreme i sredstava (Hardware-a) neophodnih za funkcionalno obavljanje djelatnosti općinskih službi iz domena informacionog sistema Grada,
  • vrši dodjelu prava korištenja operativnih i softverskih sistema korisnicima, e-mail adresa i ostalih pristupa informacionom sistemu grada,
  • vrši poslove uspostave i monitoringa pravilnog korištenja i upotrebe informacionih sistema u cilju ispravnog i uspješnog obavljanja radnih zadataka gradskih službi i uposlenika,
  • vrši ažuriranje i objavu podataka koji se prezentuju preko gradske WEB stranice u saradnji i na zahtjev službi za upravu,
  • obezbjeđuje materijalno tehnička sredstva za manifestacije u organizaciji Grada,
  • izrađuje pijedlog potrebnih sredstava za izradu nacrta Budžeta u skladu sa zakonskim obavezama i strateškim ciljevima koji se odnose na rad službe,
  • pokreće procedure za relizaciju sredstava utvrđenih bužetom Grada za projekte iz nadležnosti službe,
  • Izrađuje pijedlog potrebnih sredstava za izradu nacrta Budžeta u skladu sa zakonskim obavezama i strateškim ciljevima koji se odnose na rad službe,
  • izrađuje akcioni plan u skladu sa planom i programom rada službe i budžetom,
  • izrađuje mjesečne izvještaje o realizaciji Plana javnih nabavki  i obavještava resorne službe o eventulanim kašnjenjima u pokretanju planiranih postupaka javnih nabavki
  • prati propise iz obasti javnih nabavki
  • Izrada prijedloga godišnjeg plana javnih nabavki prema propisanoj metodologiji, praćenje njegove realizacije i predlaganje ažuriranja plana u skladu sa promijenjenim okolnostima,
  • Priprema izvještaja o realizaciji godišnjeg plana javnih nabavki,
  • Učestvuje u izradi procedura javnih nabavki i donošenju akata koji regulišu ovu oblast,
  • Obavlja provođenje postupaka nabavki roba, usluga i radova (javne nabavke) u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima,
  • Učestvuje u izradi tenderske dokumentacije za provođenja javnih oglasa, te priprema i izrađuje ugovore o nabavci roba, vršenju usluga i izvođenju radova po provedenim postupcima javnih nabavki,
  • Daje pojašnjenja u vezi tenderske dokumentacije učesnicima u postupku javne nabavke,
  • Priprema i prati rad komisija Gradonačelnika za odabir najpovoljnijeg ponuđača,
  • Obavlja stručno-administrativne poslove za potrebe Komisija za javne nabavke roba, usluga i radova,
  • Prati realizaciju ugovora o javnim nabavkama u saradnji sa službama, te poduzime potrebne radnje u cilju urednog izvršenja istih,
  • Vodi potrebne evidencije o pokrenutim postupcima, o najpovljnijim ponuđačima i okončanim postupcima,
  • Ostvaruje saradnju sa državnom Agencijom za javne nabavke po pitanjima iz domena javnih nabavki roba, vršenja usluga i izvođenja radova, te Odborom za žalbe u postupcima donošenja odluka po uloženim žalbama,
  • Vrši i sve druge poslove koji se zakonom i drugim propisima stave u nadležnost službe,
  • izrađuje mjesečne izvještaje o realizaciji Plana javnih nabavki  i obavještava resorne službe o eventulanim kašnjenjima u pokretanju planiranih postupaka javnih nabavki, prati propise iz obasti javnih nabavki

Poslovi iz nadležnosti Službe vrše se u okviru službe i Odsjeka za inspekcijske poslove  

  • inspekcijski nadzor nad stanjem u oblastima iz nadležnosti grada i po osnovu prenesenih ovlaštenja na grad od viših nivoa vlasti,
  • nalaganje preduzimanja potrebnih mjera za poboljšanje uslova rada u javnim ustanovama, sportskim udruženjima, kulturno-umjetničkim društvima i drugim subjektima koje rade na poslovima za zadovoljavanje potreba građana u svim sferama života i rada,
  • pregled tehničke dokumantacije i provjerava njenu usklađenost sa normama i standardima koje važe u konkretnoj oblasti,
  • davanje neophodnih stručnih mišljenja, nalaza i saglasnosti,
  • rješava u upravnim stvarima iz nadležnosti: tržno-ugostiteljske, veterinarsko-sanitarne, komunalne, urbanističko-građevinske inspekcije,
  • praćenje provođenja upravnih mjera, osiguranje provođenja tih mjera, poduzimanje odgovarajućih preventivnih mjera i aktivnosti u cilju sprečavanja nastupanja štetnih posljedica,
  • donošenje rješenja kojima se naređuje otklanjanje utvrđenih nepravilnosti, te vodi evidenciju o svim izvršenim inspekcijskim pregledima i poduzetim upravnim mjerama,
  • saradnja sa drugim službama za upravu Grada i kantonalnim i federalnim organima uprave, po svim pitanjima iz nadležnosti inspekcijskih poslova,
  • saradnja sa nadležnim službama MUP-a, Centrom za socijalni rad, javnim komunalnim preduzećima, radi realizacije planova i programa rada,

Šef odsjeka za inspekcijske poslove  036-712-246
Komunalni inspektori:  036 712-247
Urbanističko-Građevinski inspektor: 036-712-235
Tržišni inspektor: 036-712-235
Komunalni redari:  036-712-247 

 

Partneri

Kategorije članaka

Linkovi